Τρόποι Επικοινωνίας με το Τμήμα
Απαραίτητα Στοιχεία κατά την Επικοινωνία με το Τμήμα

Επί Τόπου Εξυπηρέτηση στα Κεντρικά Γραφεία του Τμήματος
Πιο κάτω παρατίθενται ενδεικτικοί χρόνοι και στοιχεία που αφορούν στην επί τόπου εξυπηρέτηση στα κεντρικά γραφεία του Τμήματος. Τα πιο κάτω προέκυψαν από έρευνα που έλαβε χώρα στο ΤΑΠΜ το διάστημα 9-13 Μαΐου 2016 και στην οποία συμμετείχαν 151 εξυπηρετούμενοι. Τονίζεται ότι τα πιο κάτω παρατίθενται για σκοπούς ενημέρωσης και μπορεί να διαφέρουν από τα πραγματικά δεδομένα, ανάλογα με την περιπλοκότητα της υπόθεσης αλλά και το κοινό το οποίο αναμένει να εξυπηρετηθεί σε κάθε δεδομένη στιγμή.
- Πιο πολύς κόσμος επισκέπτεται το Τμήμα για να εξυπηρετηθεί εντός των ωρών 10:00 – 12:00.
- Μέσος χρόνος αναμονής από την ώρα άφιξης στο Τμήμα μέχρι την έναρξη της πρώτης εξυπηρέτησης σε παράθυρο/γραφείο, είναι περίπου 10 λεπτά.
- Μέσος χρόνος συνολικής παρουσίας στα σημεία εξυπηρέτησης, από την ώρα άφιξης μέχρι την ώρα αναχώρησης, είναι περίπου 30 λεπτά. Στο 85%, περίπου, των περιπτώσεων ο χρόνος δεν ξεπερνά τα 40 λεπτά.
Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται σε παράθυρα ή γραφεία στους χώρους εξυπηρέτησης του Τμήματος, ανάλογα με το θέμα:
ΑΡ./ NO. | ΤΟΜΕΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ / SERVICE FIELD |
1-2 | ΤΑΜΕΙΑ/ CASH DESKS |
4 | ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ & ΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ/ EU CITIZENS & FAMILY MEMBERS |
5A | ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΟΙ/ TURKISH CYPRIOTS |
5B | ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΕΣ-ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ/ NATIONALITY-PASSPORTS |
6 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΔΕΙΩΝ ΔΙΑΜΟΝΗΣ/ INFORMATION-RESIDENCE PERMITS |
6A | ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΔΕΙΩΝ ΔΙΑΜΟΝΗΣ/ RECEPTION OF RESIDENCE PERMITS |
7-11 | ΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΥΠΡΙΩΝ / FAMILY MEMBERS OF CYPRIOTS |
7-11 | ΟΙΚΙΑΚΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ / DOMESTIC WORKERS |
7-11 | ΕΡΓΑΤΕΣ / LABOURERS |
7-11 | ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ / VISITORS |
7-11 | ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ – ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ/ REFUGEES – SUBSIDIARY PROTECTION |
7-11 | ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ / INVITATIONS FOR VISITORS |
13 | ΦΟΙΤΗΤΕΣ/STUDENTS |
14 | ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΞΕΥΡΕΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ/ PRIVATE EMPLOYMENT AGENCIES |
15-15Α | ΛΗΨΗ ΒΙΟΜΕΤΡΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ/BIOMETRIC DATA STATIONS |
16 | ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΓΑΜΟΙ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ/ CIVIL MARRIAGES & CIVIL UNIONS |
17-18 | ΑΔΕΙΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ-ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΔΙAΜEΝΟΝΤΕΣ/ IMMIGRATION PERMITS-LONG TERM RESIDENTS |
19-20 | ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΞΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ/FOREIGN COMPANIES |
Υποβολή Παραπόνων και Εισηγήσεων
Σε περίπτωση που θέλετε να διατυπώσετε εισήγηση ή παράπονο ή να αξιολογήσετε με οποιοδήποτε τρόπο την εξυπηρέτησή σας στα σημεία εξυπηρέτησης των κεντρικών γραφείων του Τμήματος, μπορείτε να συμπληρώσετε το έντυπο που υπάρχει στο κάτω μέρος της παρούσας σελίδας και να το τοποθετήσετε στο Κιβώτιο εισηγήσεων/ παραπόνων/ αξιολόγησης υπηρεσιών που βρίσκεται τοποθετημένο στα σημεία εξυπηρέτησης των κεντρικών γραφείων του Τμήματος, ή να το αποστείλετε ηλεκτρονικά στο κεντρικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του Τμήματος.
Τηλεφωνικός Κατάλογος, Διεύθυνση Τμήματος και Άλλα Στοιχεία Επικοινωνίας
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ |
Διεύθυνση γραφείων Τμήματος: | Λεωφ. Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ΄, 90, 1077, Λευκωσία. |
Τηλεομοιότυπο αρχείου Γενικής Πολιτικής: | 22804507 |
Τηλεομοιότυπο αρχείου Αιτήσεων-Επιστολών: | 22804507 |
Ηλ. Ταχυδρομείο | migration@crmd.moi.gov.cy |
Τηλεφωνικός κωδικός Κύπρου: | +357 |
Μπορείτε να εντοπίσετε τον αναλυτικό τηλεφωνικό κατάλογο του Τμήματος στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας.
Επαρχιακά Κλιμάκια Υπηρεσίας Αλλοδαπών και Μετανάστευσης Αστυνομίας - Στοιχεία Επικοινωνίας και Ώρες Λειτουργίας