Τρόποι Επικοινωνίας με το Τμήμα
Απαραίτητα Στοιχεία κατά την Επικοινωνία με το Τμήμα
Για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση, όταν αποτείνεσθε γραπτώς στο Τμήμα, προτρέπεστε όπως αναγράφετε τα πιο κάτω στοιχεία, τα οποία θα πρέπει να έχετε ενώπιόν σας σε περίπτωση τηλεφωνικής επικοινωνίας:
Για τον Τομέα Αρχείου Πληθυσμού:
Τον αριθμό ταυτότητας του Κύπριου πολίτη ή τον αριθμό φακέλου της υπόθεσης για την οποία ενδιαφέρεσθε ή τον αριθμό εγγραφής αλλοδαπού (ΔΕΑ / ARC), ανάλογα με την περίπτωση.
Τα στοιχεία αυτά παρουσιάζονται στο δελτίο ταυτότητας, στην απόδειξη που δίδεται με την καταβολή τελών για άδεια διαμονής, καθώς και στην ίδια την άδεια διαμονής.
Για τον Τομέα Μετανάστευσης:
Τον αριθμό φακέλου της υπόθεσης για την οποία ενδιαφέρεσθε ή τον αριθμό εγγραφής αλλοδαπού (ΔΕΑ / ARC).
Τα στοιχεία αυτά παρουσιάζονται στην απόδειξη παραλαβής αίτησης, στην απόδειξη που δίδεται με την καταβολή τελών (Γ.Λ.301) καθώς και στην ίδια την άδεια διαμονής/εισόδου.

Επί Τόπου Εξυπηρέτηση στα Κεντρικά Γραφεία του Τμήματος
Πιο κάτω παρατίθενται ενδεικτικοί χρόνοι και στοιχεία που αφορούν στην επί τόπου εξυπηρέτηση στα κεντρικά γραφεία του Τμήματος. Τα πιο κάτω προέκυψαν από έρευνα που έλαβε χώρα στο ΤΑΠΜ το διάστημα 9-13 Μαΐου 2016 και στην οποία συμμετείχαν 151 εξυπηρετούμενοι. Τονίζεται ότι τα πιο κάτω παρατίθενται για σκοπούς ενημέρωσης και μπορεί να διαφέρουν από τα πραγματικά δεδομένα, ανάλογα με την περιπλοκότητα της υπόθεσης αλλά και το κοινό το οποίο αναμένει να εξυπηρετηθεί σε κάθε δεδομένη στιγμή.
- Πιο πολύς κόσμος επισκέπτεται το Τμήμα για να εξυπηρετηθεί εντός των ωρών 10:00 – 12:00.
- Μέσος χρόνος αναμονής από την ώρα άφιξης στο Τμήμα μέχρι την έναρξη της πρώτης εξυπηρέτησης σε παράθυρο/γραφείο, είναι περίπου 10 λεπτά.
- Μέσος χρόνος συνολικής παρουσίας στα σημεία εξυπηρέτησης, από την ώρα άφιξης μέχρι την ώρα αναχώρησης, είναι περίπου 30 λεπτά. Στο 85%, περίπου, των περιπτώσεων ο χρόνος δεν ξεπερνά τα 40 λεπτά.
Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται σε παράθυρα ή γραφεία στους χώρους εξυπηρέτησης του Τμήματος, ανάλογα με το θέμα:
ΑΡ./ NO. | ΤΟΜΕΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ / SERVICE FIELD |
1-2 | ΤΑΜΕΙΑ/ CASH DESKS |
4 | ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ & ΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ/ EU CITIZENS & FAMILY MEMBERS |
5A | ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΟΙ/ TURKISH CYPRIOTS |
5B | ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΕΣ-ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ/ NATIONALITY-PASSPORTS |
6 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΔΕΙΩΝ ΔΙΑΜΟΝΗΣ/ INFORMATION-RESIDENCE PERMITS |
6A | ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΔΕΙΩΝ ΔΙΑΜΟΝΗΣ/ RECEPTION OF RESIDENCE PERMITS |
7-11 | ΜΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΥΠΡΙΩΝ / FAMILY MEMBERS OF CYPRIOTS |
7-11 | ΟΙΚΙΑΚΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ / DOMESTIC WORKERS |
7-11 | ΕΡΓΑΤΕΣ / LABOURERS |
7-11 | ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ / VISITORS |
7-11 | ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ – ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ/ REFUGEES – SUBSIDIARY PROTECTION |
7-11 | ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ / INVITATIONS FOR VISITORS |
13 | ΦΟΙΤΗΤΕΣ/STUDENTS |
14 | ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΞΕΥΡΕΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ/ PRIVATE EMPLOYMENT AGENCIES |
15-15Α | ΛΗΨΗ ΒΙΟΜΕΤΡΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ/BIOMETRIC DATA STATIONS |
16 | ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΓΑΜΟΙ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ/ CIVIL MARRIAGES & CIVIL UNIONS |
17-18 | ΑΔΕΙΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ-ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ ΔΙAΜEΝΟΝΤΕΣ/ IMMIGRATION PERMITS-LONG TERM RESIDENTS |
19-20 | ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΞΕΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ/FOREIGN COMPANIES |
Υποβολή Παραπόνων και Εισηγήσεων
Τηλεφωνικός Κατάλογος, Διεύθυνση Τμήματος και Άλλα Στοιχεία Επικοινωνίας
Επαρχιακά Κλιμάκια Υπηρεσίας Αλλοδαπών και Μετανάστευσης Αστυνομίας - Στοιχεία Επικοινωνίας και Ώρες Λειτουργίας
Η διευθύνσεις, τα στοιχεία επικοινωνίας καθώς και τα ωράρια εξυπηρέτησης κοινού των κλιμακίων υπάρχουν αναρτημένα στην ιστοσελίδα της Αστυνομίας Κύπρου.